Ti nejbohatší lidé na světě hledají a budují obchodní sítě, všichni ostatní hledají práci. Můžete mít ty nejlepší nápady a nejlepší produkty, ale úspěšnými se stanete jen tehdy, když si vybudujete distribuční síť, která vám umožní vaše produkty prodávat.
Síťový marketing je distribuční spotřebitelská síť. Pomůžete lidem, pomůžete sobě, naučíte sebe i druhé. Je to skutečná škola života.
Nejsou to peníze. Nejsou to produkty. Jde o vzdělávací program. Takový, který je dostatečně účinný, aby změnil váš život. V MLM vás učí lidé z praxe. Učí vás optimistickému přístupu k životu, vůdcovské dovednosti, komunikační dovednosti, schopnost jednat s lidmi, překonávat pochybnosti a zvyšovat sebedůvěru, překonat strach z odmítnutí, spravovat finance, investičním schopnostem, schopnosti přijímat zodpovědnost, plánovat, stanovit si cíle, organizačním dovednostem.
V marketingovém byznysu jste povzbuzováni dělat chyby, napravovat je, učit se z nich a vyvíjet se. Vzdělání, které mění život. Jakmile získáte sebedůvěru, váž život se navždy změní. Nemůžete zlepšit svou budoucnost, pokud nejste ochotni vyzkoušet něco nového a učit se z chyb.
Každý máme jen jednu příležitost udělat dobrý dojem napoprvé.
Pro většinu lidí je snadné rozhodnout se zlepšit si svůj život, ale když pro to mají něco udělat, odloží to na zítřek. Změna může nastat až tehdy, když začneme jednat.
Kapitola se opírá o informace z autorovy v pořadí druhé knihy: Cashflow Kvadrant. Cílem je, aby příjmy pocházely z kvadrantu, kde sami nemusíte pracovat. Většina lidí nikdy nezbohatne, protože pracují pro podnik, který patří někomu jinému. Některé společnosti MLM vám nabídnou vedení do pravé části kvadrantu. Předělat sám sebe je důležitější než vydělávat peníze.
U MLM si byznys v kvadrantu M budujete ve volném čase, dočasně zůstáváte Z nebo S a nic neriskujete. V novém prostředí začnete měnit své názory. Je potřeba nahradit staré zvyky novými.
Změnit kvadrant je lepší než měnit jedno zaměstnání za druhým.
MLM nabízí příležitost přechodu do M s mnohem menším úsilím a finančními náklady. Tempo práce závisí jen na vás. Vzdělávací program MLM je důležitější než její produkty nebo příjmy.
Z nejsou ochotni pracovat dlouhé roky, aniž dostanou ihned zaplaceno. M jsou ochotni přistoupit na pozdější odměňování.
Lidé s vysokou emoční inteligencí jsou ve skutečném světě často úspěšnější než lidé s vysokým IQ. MLM rozvíjí emoční inteligenci a zároveň rozvíjí podnikatelské dovednosti.
Pomáháte-li druhým k dosažení úspěchu, máte možnost stát se milionářem. Musíte tomu však sami věřit. Síla je v navyšování, tedy ve schopnosti vydělávat stále víc a pracovat stále míň. Jde o budování aktiva.
Chcete-li mít úspěch v MLM, nemusíte dělat nic víc než pomáhat druhým. Tento byznys se měří podle toho, kolika lidem pomůžete, nikoli podle toho, kolik vyděláte.
Velcí lidé mají velké sny a malí lidé mají malé sny. Chcete-li změnit sami sebe, začněte tím, že změníte velikost svých snů. Ptát se sám sebe, jak si něco můžeš dovolit, ti umožňuje mít stále větší sny. Důležité je rozvíjet sílu, která vám umožní získat to, co chcete. Byznys síťového marketingu povzbuzuje lidi, aby snili o velkých věcech a pomáhá jim tyto sny uskutečnit. Tradiční firmy nechtějí, aby jejich zaměstnanci měli velké sny.
Ekonomická hodnota sítě roste geometrickou řadou s počtem zapojených uživatelů. Chcete-li toto využít, musíte do sítě získat další lidi, jako jste vy sami. Pracovat na vytvoření sítě má větší smysl než pracovat jako samostatný podnikatel.
Pro lidi, kteří nezmění své hodnoty, může být obtížné změnit kvadrant. Je-li vaší základní hodnotou zajištěné zaměstnání, pak je obtížné stát se člověkem typu M, kde je základní hodnotou svoboda. M pracuje velmi málo, protože pro něj pracují druzí. S má problémy stát se M, protože nevěří, že druzí mohou pracovat stejně dobře jako on. Tato nedůvěra ovlivňuje jeho realitu.
Neúspěšní lidé používají svého neúspěchu jako ospravedlnění dalších neúspěchů. Úspěšní lidé používají svých neúspěchů jako motivace k dosažení úspěchu. Nejneúspěšnější jsou ti, kteří se vyhýbají možnosti neúspěchu.
Vize a víra jdou ruku v ruce. Abys mohl mít vizi lepší budoucnosti, musíš mít víru. Máš-li slabou víru, máš malou vizi. A máš-li slabou víru a malou vizi, tvoje budoucnost se nezmění. Můžete si sami vybrat mezi strachem a vírou.
MLM firmy rozvíjejí schopnost vést druhé. Peníze jdou vždycky za lídrem. Chceš-li víc peněz, staň se lídrem. Nejlepší společnosti síťového marketingu nabízejí vzdělávací programy, které lidi učí, jak se stát lídry. Nejen lepšími prodejci.
Mnoho lidí k ovlivňování lidí používá emoce. Vesměs emoce strachu a chamtivosti. Mnohdy jde až o citové vydírání. Skuteční vůdci působí na lidskou duši a proto si jejich slova zapamatujeme.
Lidé chtějí více svobody.
Lidé chtějí být bohatí.
Cenné papíry ztratí hodnotu.
Víc lidí se probudí a uvědomí si, že průmyslový věk skončil nástupem internetu.
Svět se probouzí.
Abyste se naučili vydělávat peníze a udržet si je, při učení se pobavili, navázali přátelství, změnili svůj vnitřní postoj k penězům.
Kde? Na vzdělávacích audionahrávkách.
- rozhodněte se udělat změny ve svém životě
- ve volném čase si začněte budovat MLM a rozhodněte se, jak dlouho v něm zůstanete
- jděte za svým cílem a nevzdávejte to, dokud jej nedosáhnete
- přesně definujte svůj cíl
- studujte - závisí na tom váš život
- nebojte se mít velký sen
Pokud byste rádi zaslali vlastní recenzi, názor nebo poznámky ke knize Škola byznysu, pošlete nám e-mail na adresu
fotodoma@gmail.com
Pokud byste chtěli na tuto stránku odkázat, stačí do zdrojového kódu vašich webových stránek vložit následující kód:
V případě, že webové rozhraní vašeho webu vytváří odkazy samo, pak vložte na stránku jen: